Strony

sobota, 29 czerwca 2013

nieoobecność.

Dobry wieczór! nie odzywałam się przez te dni bo złapała mnie choroba czyt. angina.. w czwartek już wieczorem miałam gorączkę, ale na zakończenie roku musiałam puść to więc się jeszcze jakoś doczołgałam..ale jak już wróciłam to od razu do lekarza..i tak oto rozpoczęłam te wakacje..musiałam odpuścić festyn, ale odwiedził mnie mój chłopak i od razu poprawił mi humor :* a teraz żeby nie było tak pusto w tej notce to dodam parę zdjęć z sesji, która była prawie dwa miesiące temu.. :)








DOBRANOC! :*

4 komentarze:

  1. szybkiego powrotu do zdrowia;)) ładne zdjęcia:))
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  2. łuuuu.. też przechodziłam przez anginę coś okropnego. -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

+obserwuje bloga jak mi się spodoba :)
+zaglądam do każdego co skomentuje :)
+ nie spamuj!