Strony

niedziela, 30 grudnia 2012

złe samopoczucie..

dobry wieczór! od wczorajszego wieczoru coś mnie zbiera..zaczęło się od bólu gardła tylko od dziś katara..ciekawe co dalej oby się tylko na tym skończyło bo już jutro SYLWESTER, w gronie piątki znajomych z gimnazjum :)

nie wiem czy zrobię podsumowanie jakieś szczególne bo za bardzo nie mam na to ochoty. powiem tylko tyle,że ten rok pył pół na pół :) jak prawie każdy! poznałam wiele wspaniałych ludzi, Jego, spędziłam najlepsze wakacje o jakich marzyłam :), zostałam ciocią! i duuużo by tu wymieniać..

dawno tu nie było jakiś piosenek :) no to proszę :


maniaczę ją cały dzisiejszy wieczór! jak Wam się podoba? ;)

2 komentarze:

  1. mój rok też był pół na pół :D dobra nuta!

    w wolnej chwili zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

+obserwuje bloga jak mi się spodoba :)
+zaglądam do każdego co skomentuje :)
+ nie spamuj!