Strony

poniedziałek, 30 lipca 2012

z Justyną :)

hej! ale miałam dziś ciekawe popołudnie :) wybrałam się z Justyną na rowery do wsi, która jest niedaleko nas :) spędziłyśmy tam całe popołudnie ale opłacało się! spotkaliśmy paru znajomych, nawet kolegę z którym mieliśmy zawsze angielski wrócił właśnie z koloni i tak pogadaliśmy, wypytałyśmy się gdzie kto mieszka i takie tam inne sprawy, za dwa tygodnie szykuje się tam imprezka to na pewno się pojawimy jakby inaczej :D
i tak jakoś zleciało do 20 :) nóg nie czuje! :O idę zaraz wziąć gorącą kąpiel <3




a jutro kolejne rowerki ale tym razem z Darią! :) odbudowujemy starą dobrą znajomość.
dobranoc!

7 komentarzy:

  1. przydałaby mi się taka gorąca kąpiel , niestety muszę pocieszyć się tylko szybkim prysznicem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz włosy ;3
    śliczna fotka ;)
    http://faairycandles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dawno już nie miałam gorącej kąpieli bo od tych upałów się odechciewa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tak samo, zawsze teraz leję chłodną wodę :D

      Usuń
  4. ciekawie spędzony dzień :)

    pozdrawiam , kama :)
    scottismylife.logspot.com

    OdpowiedzUsuń

+obserwuje bloga jak mi się spodoba :)
+zaglądam do każdego co skomentuje :)
+ nie spamuj!