Strony

poniedziałek, 16 lipca 2012

miła niedziela ;)

wczorajszą niedziele na początku spędziłam z rodzinką zjechali się prawie wszyscy do mojej cioci, popróbowałam różnych sałatek, ciast, powygłupiałam się z małą Martą i z Kubusiem :)) i tak jakoś zleciało do 19 a potem wybrałam się na festyn, który niedaleko tam był , były już tam dziewczyny na początku to się nie wydawało fajnie bo zaczął lać deszcz a jeszcze za wstęp 5 złotych..ale potem przenieśli to wszystko do sali i było całkiem fajnie :) dużo ludzi znajomych , potańczyłyśmy, pośmiałyśmy się i tak jakoś zleciało do za 15 pierwsza.. a potem z buta 7 km do domu.. :O nie było nawet tak źle ;D a teraz parę zdjęć Marty i Kuby :) z wczoraj :


Marta udająca pieska :D

 
SŁODKIE RODZEŃSTWO!





















a dziś jedziemy się spotkać z Karoliną :) o ile pogoda dopisze bo już lał deszcz przed chwilką..

2 komentarze:

+obserwuje bloga jak mi się spodoba :)
+zaglądam do każdego co skomentuje :)
+ nie spamuj!