Strony

piątek, 22 czerwca 2012

warto obejrzeć!

cześć! przez ostatnie dni obejrzałam dwa filmy o, których chciałabym tu napisać :) pierwszy to "Porwanie" opowiada o chłopaku, który znajduje swoje zdjęcie na portalu poświęconym osobą zaginionym.próbuje ustalić kim naprawdę jest. potem we wszystko miesza się policja i inne biura śledcze, chłopak nie daje za wygraną i chce poznać kim na prawdę jest..a reszty już wam nie zdradzę jak się to wszystko potoczy :)







a drugim filmem, który dziś obejrzałam jest "Dziś należysz do mnie" opowiada o piosenkarce która gra w  zespole punkowym i o chłopaku, który gra  electro pop :) połączyły ich muzyka, błoto i..kajdanki ;D a jak obejrzycie to dowiecie się więcej o co w tym wszystkim chodzi.




uwielbiam tą scenę i te ptaki z tyłu <3




miłego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. Pierwszy film mam w planach, o drugim wcześniej nie słyszałam, ale z tego co widzę, zapowiada się ciekawie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam tych filmów, ale mnie zaciekawiły. Może obejrzę je gdy będę się nudzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam filmów, ale wydają się ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę ten drugi obejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten film na pendrivie, muszę się kiedyś wziąć za obejrzenie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy napewno jutro obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń

+obserwuje bloga jak mi się spodoba :)
+zaglądam do każdego co skomentuje :)
+ nie spamuj!